EKO Smile

Uslovi korišćenja

USLOVI KORIŠĆENJA
Pravila i uslovi učešća u EKO Smile programu lojalnosti
1.Svaka EKO Smile kartica (u daljem tekstu: ES) je vlasništvo firme EKO Serbia a.d. (u daljem tekstu: izdavalac), i ostaje u njenom vlasništvu tokom korišćenja od strane korisnika. Korisnik kartice je obavezan da karticu odmah vrati na zahtev izdavaoca.
2.Korisnik se obavezuje da će karticu koristiti prema pravilima definisanim od strane izdavaoca kartice i da svako ustupanje kartice nepoznatim licima ili licima koja nisu članovi njegove porodice sprovodi na sopstvenu odgovornost.
3.Nakon popunjavanja digitalnog formulara za ES program na EKO benzinskoj stanici putem tableta, unosom broja mobilnog telefona i verifikacijom broja telefona putem PIN koda koji korisnik dobija preko SMS poruke, i verifikacijom e-mail adrese, korisnik će odmah dobiti EKO Smile karticu koju može koristiti na svim EKO benzinskim stanicama u Srbiji. Korisnici mogu preuzeti i EKO Smile aplikaciju za mobilne telefone, izvršiti registraciju na isti način kao na tabletu i koristiti QR kod prikazan na aplikaciji umesto kartice. EKO Smile aplikacija se može preuzeti na Google Play Store, App Store i Huawei App Gallery. 
4.ES kartica se odmah po dobijanju može koristiti za skupljanje poena i preuzimanje Smile poklona. Poeni se dobijaju za kupovinu derivata bilo koje vrste, kao i za određene kupovine u marketima, kafeima i perionicama. Metodologija sakupljanja poena je detaljnije objašnjena u delu „O EKO Smile“, na www.ekosmile.rs.
5.Korisnik je dužan da pre plaćanja računa kasiru naglasi da želi da koristi ES karticu za skupljanje poena. Korišćenje kartice za skupljanje poena nije moguće posle plaćanja, niti je moguć naknadan unos poena.
6.Korisnik kartice ima pravo da koristi karticu za pet (5) transakcija dnevno. U slučaju korišćenja kartice za više od pet transakcija, dodatne transakcije se neće uzimati u obzir i dodatni bodovi koje dobije će biti automatski poništeni. Svaka zloupotreba kartice se smatra nedopuštenim ponašanjem i kartica se u slučaju zloupotrebe može poništiti od strane izdavaoca.
7.Poeni koje je sakupio korisnik kartice će nakon svake transakcije automatski biti dodati prethodno sakupljenim poenima. Ukupno stanje poena će korisniku kartice biti na raspolaganju i vidljivo u aplikaciji i na portalu.. Kad korisnik kartice iskoristi određene poene za dobijanje poklona, onda će se ukupan broj poena preostalih na kartici umanjiti za broj poena koji su iskorišćeni za dobijanje poklona.
8.Korisnik broj poena može proveriti putem EKO Smile mobilne aplikacije, portala www.ekosmile.rs, pozivanjem besplatnog broja 0800 088 887 koji je dostupan 24h svakog dana (operateri rade od 7 do 21h radnim danima i od 7 do 19h subotom, nakon toga je moguće ostaviti poruku na automatu) ili slanjem upita na adresu korisničkog servisa (customerservice@hellenic-petroleum.rs) ili na EKO benzinskim stanicama. EKO Serbia a.d. zadržava pravo da obavesti korisnika i na drugi način o ukupnim poenima koje je sakupio.
9. U slučaju da su poeni dobijeni na način koji nije u skladu sa prethodno navedenim procedurama i procedurama navedenim na portalu www.ekosmile.rs, EKO Serbia a.d. zadržava pravo da ih odbije bez ikakvog daljeg upozorenja.
10. Korisnik kartice je dužan da proveri, nakon svake transakcije, tačnost i kompletnost podataka na fiskalnom isečku koju je dobio na benzinskoj stanici. Korisnik kartice bi trebalo da čuva dobijene fiskalne isečke ili druge dokaze o kupovini u slučaju potrebe za proverom transakcija ili ostvarivanjem prava na reklamaciju.
11. U slučaju da elektronski čitač na benzinskoj stanici iz bilo kog razloga ne može da se koristi tj. ne dozvoljava upotrebu ES kartice, korisnik je u obavezi da sačuva originalni račun iz obavljene transakcije i obrati se izdavaocu kartice preko besplatne telefonske linije 0800 088 887 ili pisanim putem na adresu korisničkog servisa (customerservice@hellenic-petroleum.rs) kako bi problem upisa poena na karticu bio rešen.
12. Proceduru i uslove za izdavanje poklona definiše EKO Serbia a.d. i objavljuje je u važećem katalogu EKO Smile poklona. Informacije o asortimanu i uslovima preuzimanja trenutno aktuelnih poklona se mogu pronaći u EKO Smile mobilnoj aplikaciji, na EKO benzinskim stanicama ili na portalu www.ekosmile.rs.
13. EKO Serbia a.d. će redovno ažurirati listu poklona, o čemu će na vreme obaveštavati korisnike na vebsajtu www.ekosmile.rs. Pokloni iz aktuelnog asortimana mogu se preuzeti na benzinskoj stanici ili putem vaučera:
•Pokloni se preuzimaju na benzinskoj stanici kada su izloženi na polici za poklone „EKO Smile“ programa. Korisnici se upoznaju sa mogućnošću da iz tehničkih razloga određeni poklon ne bude dostupan na svakoj benzinskoj stanici u svakom trenutku ili da poklon ne bude dostupan u većem broju komada.
•Kada pokloni nisu izloženi na polici, preuzimaju se putem vaučera. Vaučer se preuzima na kasi. Partneri Smile programa isporučuju poklone preuzete putem vaučera na željenu adresu korisnika, prema uslovima koji su navedeni na vaučeru. Trošak kurirske službe snosi korisnik Smile kartice, ukoliko nije drugačije navedeno na vaučeru.
14. EKO Serbia a.d. zadržava diskreciono pravo da promeni kombinacije povezivanja poena i proizvoda ili da doda u program ili isključi proizvode i usluge iz ES programa u skladu sa izmenama u ponudi partnera ES programa. EKO Serbia a.d. nije u obavezi niti snosi odgovornost prema korisniku kartice ako kompanije koje sarađuju sa ovim programom ne ispunjavaju ili samo delimično ispunjavaju svoje obaveze, kao ni za bilo koju naknadu štete po ugovoru ili van ugovora.
15. Pokloni koji se dobijaju za određen broj poena ne mogu da se zamene drugim poklonima koji se dobijaju za isti broj poena. Pokloni iz jednog kataloga ne mogu da se zamene poklonima iz prethodnog kataloga, osim ako je to predviđeno i najavljeno od strane kompanije EKO Serbia a.d. Korisnik kartice ne može da „kupi“ poene gotovinom niti može zameniti poene za gotovinu. Pokloni se ne mogu takođe zameniti na drugi način koji do tada nije objavila kompanija EKO Serbia a.d.
16. Korisnik kartice neće moći da preuzme poklon u slučaju da ES kartica nije registrovana, ukoliko je zaboravio da donese na benzinsku stanicu ES karticu ili nema aktiviranu EKO Smile aplikaciju, ako je zaboravio da donese poklon vaučer u kompaniju partnera gde se poklon preuzima ili ako je nakon preuzimanja poklon vaučera isti izgubio.
17. U slučaju da neki poklon nije u ispravnom stanju, korisnik kartice može podneti reklamacioni zahtev samo na benzinskoj stanici, gde mora da popuni i potpiše formular za reklamaciju. Reklamacija će biti obrađena u roku od osam (8) dana, a ukoliko se odobri u roku od petnaest (15) dana od momenta podnošenja reklamacije, poeni će biti vraćeni korisniku. Kompanije partneri ES su u obavezi da poštuju sve zakonske odredbe o garancijama i zaštiti potrošača te da reklamacije reše u zakonski propisanom okviru i korisniku kartice omoguće servis ili zamenu poklon artikla.
18. Korisnik kartice je dužan da kompaniju EKO Serbia a.d. odmah obavesti ako dođe do promene u e-mail adresi ili kontakt telefonu navedenim u prijavi, u suprotnom se EKO Serbia a.d. neće smatrati odgovornom za gubitak korespondencije.
19. Korisnik kartice bi trebalo odmah, besplatnim pozivom na broj 0800 088 887 da obavesti EKO Serbia a.d. u slučaju da je kartica ukradena, da se razmagnetisala, da je uništena ili izgubljena, ili u slučaju da se koristi u ilegalne svrhe ili protiv pravila, pri čemu je korisnik kartice odgovoran za bilo koju štetu do koje može doći sve do trenutka kad je obavestio kompaniju EKO Serbia a.d. Ukoliko se prethodno navedene situacije prijave na vreme, poeni koji su sakupljeni do tog trenutka, se automatski prenose na novu karticu. U slučaju oštećenja kartice ili ukoliko korisnik pronađe prethodno izgubljenu karticu, korisnik je dužan da staru karticu isečenu preda na bilo kojoj EKO benzinskoj stanici.
20. EKO Serbia a.d. zadržava pravo da jednostrano prekine ovaj ugovor i da ugasi ES karticu ako korisnik kartice prekrši bilo koju odredbu navedenu u uslovima korišćenja ES ili na portalu www.ekosmile.rs ili ukoliko postoji bilo koji drugi važan razlog. Ugovor se može prekinuti i ukoliko su se sa prekidom složile obe strane. U svakom slučaju momentom prekida ugovora i gašenja kartice, korisnik kartice je obavezan da odmah prekine korišćenje kartice i da je vrati kompaniji EKO Serbia a.d.
21. Korisnik kartice može da bude bilo koja osoba iznad 18 godina starosti.
22. Korisnici koji koriste EKO Business kartice za plaćanje na EKO benzinskim stanicama su dužni da provere u svojim kompanijama dogovorene uslove korišćenja ES programa.
23. Svaka zloupotreba kartice se smatra nedopuštenim ponašanjem i kartica se u slučaju zloupotrebe može poništiti od strane izdavaoca.
24. Potpisivanjem prijavnog formulara za EKO Smile korisnik potvrđuje da je pročitao, razumeo i saglasio se (dao pristanak) sa uslovima obrade njegovih/njenih podataka o ličnosti koji su bliže opisani u dokumentu: „OBAVEŠTENJE O OBRADI PODATAKA O LIČNOSTI NA OSNOVU PRISTANKA KORISNIKA“ koji je dostupan u mobilnoj aplikaciji EKO Smile, na portalu www.ekosmile.rs,  na tabletu na benzinskim stanicama.
25.EKO Serbia a.d. zadržava pravo da poništi ES kartice koje se ne koriste /nisu u funkciji više od godinu dana, kao i da izbriše poene koji su sakupljeni korišćenjem dotičnih kartica. EKO Serbia a.d. zadržava pravo da izbriše poene koji su sakupljeni korišćenjem ES kartica čiji poeni tokom 24 meseca nisu korišćeni za zamenu poklona.
26.EKO Serbia a.d. zadržava pravo promene pravila ES programa. Sve informacije o promenama će biti objavljene na EKO benzinskim stanicama i portalu www.ekosmile.rs